xplace |
|
xplace? Noch nie gehört! Was is xplace? Der xplace is einfach ein
Platzerl, das ich mir hergrichtet hab um Mods zu testen. Ursprünglich
zumindest war's so gedacht. Weil der xplace aber so geworden is, wie
er eben geworden is, is er auch ein Platzerl zum Spaß haben und wie
dieser Spaß ausschaut ...
Erstbefahrung mit mein CJ und glaubts mir, ich hab jedes Zitzerl vom
Drehmoment gebraucht! Leider gibt's weder pix noch a Video von der
Fahrt, aber es gibt einen Augen-, Ohren und Geschmackszeugen* - den
Robert.
Die Einfahrt is eh easy. Do geht's nur leicht obe und bevorst untn
bist musst schon voll rechts einlenkn, weilst praktisch in da Böschung
(ca. 4m hoch) wieda aufe muasst. Obn host grod sovül Plotz wie's Auto
long is um wieda zu wenden und hintan Bam obezfoan. Donn geht's
gmiatlich zick-zack durchn Wold bist vorm Steilhang stehst. Do stehst
donn und denkst "Vollgas". Vollgas reicht oba nit. Da Hong
is total lose, guate 8m hoch, untn sehr steil und im obaran Drittl
fost senkrecht. Links und rechts sein Bama, oba genau so weit weg,
doss sich der jeep nit locka onlant folls er follt, sondern vorher
speedy weat.
Du merkst doss Vollgas nit greicht hot, weil du bis zum Onfong vom
oberen Drittl kummen bist. Jetz warat's normalerweise so, dasst dort
steckst und die im Sitz umdrahst und longsom oberollst. Dafür is durt
oba zsteil und da Boden zlocka. Du bist praktisch schon längst wieda
volle Wäsch obewärts unterwegs bevor du merkst dosst nit aufekummen
bist. Oke: wir gehn davon aus, dosst irgendwie wieda durt bis wo du
den Vollgas-Gedonkn gedocht host. Jetz zittast a bissl. Zumindest is
mir so gongan. Du host des Problem, dosst dei Auto doch a bissl gern
host und nix riskiern wüllst. Ondaraseits warat's schon fein, wennst
aufe kummst und da Star bist. De anzige Lösung is etwas mehr Anlauf
und Vollgas.
Da 5.9er is Gott sei Dank recht spritzig wennst di nix scheißt und
kriagt a ordntliches Tempo zomm. Des Problem dabei is hiatz oba, dosst
nit auf ana Grodn Onlauf nehman konnst und deswegn die Einfoat in
Steilhong nimmer so genau dawischt. Folls jetz wos danebn geht, is
also echt nit guat! Is oba nix danebn gongan, ga Robert. Mia hom des
oba bade nit gmerkt, doss nix danebn gongan is. Du konnst nämlich als
Durchschnittmensch nur a giwisse Menge von Eindrückn zgleich
verorbeitn und der Rest bleibt holt unerledigt. Des kummt donn später
irgendwonn ausa und du erschreckst die 2 Stund späta. Die übawiegenden
Eindrücke im Steilhang mit Vollgas noch längerem Onlauf aus da Kurvn
aus sein, doss es da in da Kompression den Kopf zwischn die Schultan
druckt, doss da die Oaschbockn fost aufgehn wennst ins Steile kummst
und doss du donn obn on da Kantn ziemlich rotlos bist, wie du die auf
die Londung einstöln sollst. Da Plotz obn is nämlich nur gonz a
kurzes Stickl länga wie da Jeep und du bist doch mit da Vorderax
etwas in da Luft. Wahrscheinlich! Weil segn tuast es nit, da Dreck
fliagt jo in olle Richtungen um die uma. De TSL grobn vuan und hintn
wie 1000 südafrikanische Diamantnjäga.
Zur Londung komm i nit wirklich gsichate Infos gebn. Eigentlich hob i
erst gmerkt doss ma stehn, wie da Lichscholta vom CJ bei mein Kopf
vorbeigflogn is. Mir hot's nämlich die Fias derort in die Häh grissn,
doss i mitn Knia den Scholta obgebrochn hob. Der Schmerzeindruck is
kurz nochn optischn Eindruck des vorbeifliegendn Lichtscholters durchs
Hirn gschossn. Irgendwie woa i do unta Stress weil i jo den Robert als
Co mtighobt hob, der nur mehr glocht hot und i wollt zumindest an
kontrolliertn Eindruck hintalossn. I hob also mei Pappn gholtn, weil e
ois folsch gwesn warat, wos i gsogt hätt.
Da xplace geht donn so weita, doss es a kurzes ebenes Stickl gibt
bevors a poa m ziemlich direkt obe geht. Untn glei wieda schoaff links
und üba Wölln rechts in Wold eine. An engen 360°-Turn und die
gleiche Streckn zruck. Des kurze direkte Obwärtsstickl is jetz aufe a
Problem. Wennst di in da Folllinie unten zuabestölst stehst hintn
beim Bam on und vuane is weniga wie 1m Plotz bevors quasi ziemlich
aufe geht. Also zfuass brauchst do nix probiern! Do gehts nur mit
ho-ruck und hoffntlich reicht's! S'hot greicht. Donn obn wieda des
ebene Stickl ume zum Steilhang.
Du foast mit die Vuadaradln eine und denkst nur noch a Stickl, donn
bleib i amol stehn und schau obe. Denkste! Vül zsteil zum Stehnbleibn.
Do geht's nur mehr dahin. Is oba e glei vorbei und da Stab legt sich a
mit da Zeit. Außadem bist eh schon total dreckat bis in die Lungan
eine. Danoch kurz vaschnaufn beim zick-zack durchn Wold bis zur Kurvn
die am Onfong glei noch da Einfoat kumman is, jetz also vor da Ausfoat
kummt. De is jetz insofern a Schaß, weilst beim Zruckfoan aufwärts
noch den lockaren Bodn host und fost ka Plotz is um irgndan ondan Weg
zu probiert. Oba a des wean hoffntlich a poa von eich sölba segn.
Donn foast ums Haus uma, stöllstn Jeep ob und setzt die mit an Bier
bei mir in die Sunn. Irgend wonn kummt donn der erwähnte Moment wo da
de Sochn zum Wehtuan onfongan, dest da anghaut host ...
*der hot ols Beifahrer genau so vül Dreck gschluckt wie i ols Foara
finisher - Zeitwertung
13.03.2007: xmario, CJ7 5.9 - done in 8:19
26.07.2007: xmario, CJ7 5.9 - done in 5:46
28.09.2008: wuze, TJ 2.5 - done in 15:00
28.09.2008: xmario, TJ 4.0 - done in 6:45
5.10.2008: M-Spider, TJ 4.0 - done in 12:02
finisher - Punktwertung
(Retour 3 Pkt., Winch 20 Pkt.)
13.10.2008: xmario, TJ 4.0 - done with 27 Pkt. (9x3)
17.10.2008: xmario, TJ 4.0 - done with 21 Pkt.
(7x3)
|